első fejezet

2011.09.21. 17:46

Még sosem írtam blogot, és valószínűleg nem ez lesz kedvenc elfoglaltságaim egyike,de fogyókúrába kezdtem, és szeretném leírni a tapasztalataimat, sikereimet, kudarcaimat!

Körülbelül 1 hete kezdtem el rendelni az Update menüt,ami tartalmazza az egész napi "elemózsiát".Minden nap tornázom, duci tréningre.Aminek egyébként szerintem nagyon megalázó neve van.Lehetne "zsírakció", vagy "hájzúzda", de ez a duci szó valahogy megriaszt!Ráadásul mi az első mondat a dvd-n????Na mi???

ÜDVÖZÖLLEK KEDVES DUCI BARÁTOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(beszarás)

Nos ijedségem  a cím után csak fokozódott,mert az első 20 perc után- ami állítólag csak a bemelegítés,és szigorúan csak KEZDŐKNEK szól- legszívesebben oxigén sátorba zárattam volna magam, és gyilkos izzadságtól áztatva elfeküdtem a szoba közepén, hogy most tuti meghalok!

Másnap olyan izomlázam volt, hogy a reggeli cukormentes (!) kávémhoz alig bírtam a teraszig elmászni!De előnye az izomláznak is van, hisz  biztosíték arra, hogy ha mélyen eldugva a zsír alatt ugyan, de létezik még izom is a combomban, derekamban, és a többi rönkszerűvé összeállt testrészemben!

Tulajdonképpen nem is olyan rossz ez, így 1 hét távlatából!A kaja nem rossz!Nah persze nem egy mennyei manna, és az adagtól sem megyek a falnak, de hát ez van!Aki eltölt éveket  mozgás nélkül, napi egyszeri étkezéssel, ami Fekete Lacit is földhöz hajítja, az ne csodálkozzon ha sok a felesleg rajta!

Igazából ez az egész "Norbi-Réka" ügy sosem vonzott igazán!Mindig is az volt a véleményem, hogy: Na persze, ha az én életem is abból állna, hogy reggelente futkosok, meg aerobikozgatok, két interjú- egy fodrász- egy smink után , hát én is bomba formában lennék!Akár csendben azt is bevallom, irritált a vállaljunk még gyereket,a szüljünk az ország előtt...stb. "Schobert család "jelenség!

Sok diétát végigböngésztem!Minekután kereső "barátom" 0,06 mp alatt elhalmozott temérdek,725000 találattal,...mit mondjak,volt hol nézelődnöm!

Kezdtem egy citrom kúrával,aminek lényege első nap 1,második nap 2 ,harmadik nap 3 citrom,majd ezt növelni kellett,míg napi 9 citrom levét nem ittam meg.Ezután ugyanilyen folyamatosan csökkentettem vissza!

Részletezzem????????Gondolom nem kell!A napi 6 citromnál már a facsarás alatt hányingerem lett,nekem, aki kifejezetten csak alkoholtól tud szökőévenkét egyszer hányni!És mit mondjak,hát ahhoz is sok alkohol kell!

Persze nemhogy könnyebb lettem tőle,muszály voltam enni,hogy az édes-savanyú ízt valami elnyomja a számban!

Az összes többi fogyókúra valamilyen számolgatásra, vércsoportra, a jó ég tudja mire nem alapoz...amihez nem éreztem elég kitartást magamban!

Én ebben a pillanatban egyet akartam!Egyszerűen fogyni!Nah nem úgy,hogy nem teszek érte semmit,de legalább ne kelljen külön főzőcskézni, kalóriát nézni,kienni az ország zöldség tartalékait...

Eszembe jutott hát a Schobert család!(Persze csupa előítélettel, "üljenekelahülyeségükkel")

Megnéztem az étlapot, és -nincs mit szépíteni a dolgon- csupa jó kaja volt rajta!Na jó, gondoltam, 1500 stabil magyar forint nem vág földhöz, rendelek egyet!

Bejelentettem az én Kedvesemnek, hogy próba következik...a kezdeti terv csupán az volt,kipróbálom, egyáltalán bírom-e a hangyányi adagot, és azt ,hogy mást nem eszek!

Itt azért halkan megjegyezném,a szállítócég nem hozta zökkenőmentesen a kajámat,így történt hát, első nap nem kaptam semmit, de ennek a storynak szánnék egy külön fejezetet!

Ezért aztán az első hét törthétként indult!De legnagyobb meglepetésemre "kielégített" a minőség,a mennyiség...tehát megtartjuk!

Ma a 7. nap van,már heti menüt rendeltem,nem pedig naponta előre, és vasárnap a moziba csupán egy light kólát toltam be,ami egy horror alatt azt hiszem kiemelkedő teljesítmény!

Hát kezdésnek ennyi!

Azért végszónak leírom- és ha senki ebbe az irományba nem olvas bele titok is marad- ha elérném a hőn áhított 60 kilót,esküszöm elmegyek egy alakreform órára!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfogyi.blog.hu/api/trackback/id/tr323243926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leannsayton 2012.10.28. 18:11:45

Kitartás, ha eljutsz addig a szintig, hogy letudod tornázni Réka 1,5 órás alakreform dvd-jét már szuper vagy. kezdésnek nagyon jó a Norbi féle duci torna. A rendelt kajára kíváncsi vagyok, hogy elég-e, finom-e és, hogy fogsz-e tőle :)

Tinkiwinki 2012.10.30. 13:16:48

Az étel kiváló!Bár az ára egy kicsit húzós,de ha mindent beleszámolnék,mondjuk joghurt,pici gyümölcs,nasika,akkor ennyit egyébként is elköltök egy héten kajára!Szóval jóllaksz, finom, és FOGYASZT!
süti beállítások módosítása